N-VA is verheugd met evenement in provinciaal domein Bulskampveld: Graag meer van dat, provincie West-Vlaanderen!

Op 29 augustus 2022, over deze onderwerpen: Communicatie, Domeinen en Groene Assen, Vrije tijd en evenementen

Op donderdag 25 augustus vond openluchtconcert "Pakske Natuur" plaats in provinciedomein Bulskampveld. Provincieraadslid Isabelle Vandenbrande was er samen met haar zus en tevens gemeenteraadslid Barbara Vandenbrande: ze vonden het beiden de max! De provinciale N-VA fractie hoopt dat er in de toekomst meer evenementen op de provinciale domeinen plaatsvinden.

Die Verdammte Spielerei speelde er samen met Wim Segers (vibrafoon), Hanne Roos (sopraan) en last but not least Piet Goddaer (Ozark Henry). Provincieraadslid Isabelle Vandenbrande: "Het was magisch in de groene arena!"

"Ik ben zeer tevreden dat het provinciebestuur mijn oproep ter harte neemt om meer evenementen te organiseren in provinciale domeinen," aldus provincieraadslid Isabelle Vandenbrande. "Het was de wens van de deputatie om in te zetten op extra zomerprogrammatie in de domeinen. Het was de bedoeling om dit eerst met een eventmanager te organiseren. Bij gebrek van het vinden van een goede eventmanager werd er een eventaanbieder aangesteld, namelijk Eventsoutsidethebox. Zij moesten een beperkt aanbod uitwerken dat uniek, op maat, gevarieerd en complementair is aan het aanbod van de bezoekerscentra. Tevens was dit in samenspraak met de Groendienst om dit event in de best mogelijke condities en zonder natuurschade te laten plaatsvinden. Ook Urban Café, het café in het provinciaal domein, kon zijn graantje meepikken door drank te voorzien aan de deelnemers. Dit event had een kost van 25.000 euro.Het event kostte 10 euro per persoon met een drankje inbegrepen."

"We hopen dat dit event een positieve evaluatie krijgt en hopen dat de zomerprogrammatie een uitbreiding krijgt naar de 20 andere provinciale domeinen. We zullen de deputatie daarover grondig ondervragen," besluit provincieraadslid Isabelle Vandenbrande.