Bezoek VRT voor nieuw ochtendprogramma ‘Goeiemorgen Morgen’

Op 17 januari 2023, over deze onderwerpen: Communicatie

De top van de VRT nodigde de West-Vlaamse provincieraadsleden en gemeentebesturen uit om de nieuwe regiowerking van Radio 2 toe te lichten. Vanaf maandag 23 januari start er een nieuw radioprogramma ‘Goeiemorgen Morgen!’ met radiopresentator Peter Van de Veire over gans Vlaanderen. Dit betekent meteen dat de ochtendshow ‘start je dag’ van Radio 2 West-Vlaanderen verdwijnt. De West-Vlaamse provincieraad had eerder een motie ingediend om de ochtendshow te behouden.

“We zijn enigszins gerustgesteld na de infosessie bij de VRT in Brussel. Voor ons was het vooral belangrijk dat het West-Vlaams nieuws behouden blijft om 6u30, 7u30 en 8u30. Zelfs het lokaal weernieuws blijft aan bod komen. We wensen Peter Van De Veire en zijn team veel succes!” aldus provincieraadslid Luc Coupillie uit Diksmuide.

Bekijk hier de foto’s van het bezoek van provincieraadslid Luc Coupillie uit Diksmuide aan de VRT op maandag 17 januari.