Music for Life 2013: Geert Bourgeois samen met N-VA West-Vlaanderen in de bres voor MUCOVISCIDOSE

Op 8 december 2013

In het kader van de Studio Brussel-actie Music For Life, waarin tijdens de ‘Warmste week van het jaar’, van 17 tot 24 december 2013, geld wordt ingezameld voor een goed doel (weesziekte) naar keuze, laat ook N-VA zich niet onbetuigd. Ook Geert Bourgeois draagt zijn steentje bij als trekker van de inzamelactie in West-Vlaanderen.

Bourgeois koos de strijd tegen Mucoviscidose als goed doel. De opbrengst van de actie gaat naar het gerenommeerde behandelingsinstituut vzw Zeepreventorium in De Haan. Hij doet dan ook een warme oproep aan alle West-Vlaamse N-VA-afdelingen, -mandatarissen en -sympathisanten om initiatieven te nemen en geld in te zamelen voor deze mooie campagne.

Bij wijze van startschot organiseert Geert Bourgeois op maandag 9 december  een bezoek aan- en persconferentie in - het Zeepreventorium De Haan. Hij nodigt hier graag de pers op uit alwaar hij samen met een jonge moeder het belang van deze campagne voor het goede doel verder zal toe lichten. Bovendien stelt hij er ook zijn eigen benefietavond voor, die zal doorgaan op woensdag 18 december.

WAAR?

Het Zeepreventorium in De Haan

Koninklijke Baan 5

8420 De Haan